English

BLKKK SKKKN HEAD 가사

Kanye West - BLKKK SKKKN HEAD
아티스트: Kanye West

이 아티스트의 다른 음악

  • I Am a God
    I Am a God
  • POWER
    POWER
  • Runaway
    Runaway
38,003,093 29,793 276,879 20,751 93.0%

가사

인쇄
For my theme song, my leather black jeans on My by any means on, pardon I'm getting my scream on Enter the kingdom but watch who you bring home They see a black man with a white woman at the top floor they gone come to kill King Kong Middle America packed in, came to see me in my black skin Number one question they asking. Fuck every question you asking If I don't get ran out by Catholics, here come some conservative Baptists Claiming I'm overreacting like them black kids in Chiraq bitch Four in the morning, and I'm zonin' They say I'm possessed, it's an omen I keep it 300, like the Romans 300 bitches, where's the Trojans? Baby we livin' in the moment I've been a menace for the longest But I ain't finished I'm devoted And you know it, and you know it So follow me up cause this shit's about to go down I'm doin' 500, I'm outta control now But there's nowhere to go, now And there's no way to slow down If I knew what I knew in the past I would have been blacked out on your ass Four in the mornin', and I'm zonin' They say I'm possessed, it's an omen I keep it 300, like the Romans 300 bitches, where's the Trojans? Baby we livin' in the moment I've been a menace for the longest But I ain't finished, I'm devoted And you know it, and you know it Stop all that coon shit, early morning cartoon shit This is that goon shit, fuck up your whole afternoon shit I'm aware I'm a wolf, soon as the moon hit I'm aware I'm a king, back out the tomb bitch Black out the room bitch, stop all that coon shit These niggas ain't doin' shit, these niggas ain't doin' shit Come on, homie, what happened? You niggas ain't breathing you gasping These niggas ain't ready for action (Ready, ready for action) Four in the mornin', and I'm zonin' I think I'm possessed, it's an omen I keep it 300, like the Romans 300 bitches, where's the Trojans? Baby we're livin' in the moment I've been a menace for the longest But I ain't finished, I'm devoted And you know it, and you know it So follow me up cause this shit's about to go down I'm doin' 500, I'm outta control now But there's nowhere to go, now And there's no way to slow down If I knew what I knew in the past I would've been blacked out on your ass God [11x]

이 음악이 쓰인 영상


EpicTreeFarmers
EpicTreeFarmers 답글 연결
300 was the Spartans 😂😂😂
Omar Hasan
Omar Hasan 답글 연결
Lader bluck jens on
Valeo Rex
Valeo Rex 답글 연결
Whata the niga do&77111!
Kim Kem
Kim Kem 답글 연결
300 like the Romans? You mean Spartans right?
ash ash
ash ash 답글 연결
الله ياخذكم انا وش جابني هنا😑😑😑
Bjorn C
Bjorn C 답글 연결
Like wtf? Tf even is this? Like yeah I get it’s about racism, but that just sounded like shitty music
Bjorn C
Bjorn C 답글 연결
God that songs terrible
Anthony Shakur
Anthony Shakur 1 답글 연결
who's listening in 2017
BrokeN
BrokeN 답글 연결
Many are here from that shitty "Atomic blonde". But who is a O.G and came after "The wolf of wall street" ?
Blake Davidson
Blake Davidson 답글 연결
This song is about the kkk it has to be
whatsuuuuuuuuuuuuuuu
Specific moments of this are cringe but its a catchy song
robloxbloxxer420
robloxbloxxer420 1 답글 연결
Who is here because they have GOOD music taste
Martha Tedla
Martha Tedla 답글 연결
Lyrics

For my theme song
My leather black jeans on
My by any means on
Pardon, I'm getting my scream on
Enter the kingdom
But watch who you bring home
They see a black man with a white woman
At the top floor they gone come to kill King Kong
Middle America packed in
Came to see me in my black skin
Number one question they asking
Fuck every question you asking
If I don't get ran out by Catholics
Here come some conservative Baptists
Claiming I'm overreacting
Like them black kids in Chiraq bitch

Four in the morning, and I'm zoning
They say I'm possessed, it's an omen
I keep it 300, like the Romans
300 bitches, where's the Trojans?
Baby we living in the moment
I’ve been a menace for the longest
But I ain't finished, I'm devoted
And you know it, and you know it

So follow me up cause this shit's about to go (down)
I'm doing 500, I'm outta control (now)
But there's nowhere to go (now)
And there's no way to slow (down)
If I knew what I knew in the past
I would've been blacked out on your ass

Four in the morning, and I'm zoning
They say I'm possessed, it's an omen
I keep it 300, like the Romans
300 bitches, where's the Trojans?
Baby, we living in the moment
I've been a menace for the longest
But I ain't finished, I'm devoted
And you know it, and you know it

Stop all that coon shit
Early morning cartoon shit
This is that goon shit
Fuck up your whole afternoon shit
I'm aware I'm a wolf
Soon as the moon hit
I'm aware I'm a king
Back out the tomb bitch
Black out the room, bitch
Stop all that coon shit
These niggas ain't doin' shit
Them niggas ain't doing shit
Come on homie what happened
You niggas ain't breathing you gasping
These niggas ain't ready for action
Ready-ready for action

Four in the morning, and I'm zoning
I think I'm possessed, it's an omen
I keep it 300 like the Romans
300 bitches, where the Trojans?
Baby, we livin' in the moment
I've been a menace for the longest
But I ain't finished, I'm devoted
And you know it, and you know it

So follow me up cause this shit's about to go (down)
I'm doing 500, I'm outta control (now)
But there's nowhere to go (now)
And there's no way to slow (down)
If I knew what I knew in the past
I would've been blacked out on your ass

God, God, God, God!
God, God, God, God!
Emiliano Zapata
Emiliano Zapata 답글 연결
Is this the intro for marilyn mansons, the beautiful people? I
Lauren Jewel
Lauren Jewel 3 답글 연결
the beginning reminds me of marilyn manson.
CATHERINE Benjamin
CATHERINE Benjamin 1 답글
Lauren Jewel which song of marilyn manson?
Cayler :v
Cayler :v 답글 연결
wheres the lyrics guy?
Avixst
Avixst 1 답글 연결
ill have the spaghetti and meatballs
SpectralWalrus
SpectralWalrus 답글 연결
What are those white triangles on either side of the screen? That looks like a video glitch.
HAZ Right
HAZ Right 답글 연결
im so used to hearing the censors for the swears on wwe2k18 it sounds weird without them 😂
Zachary Abella
Zachary Abella 답글 연결
1:57 When you start lagging in CoD

JackyBoy2007 GD
JackyBoy2007 GD 답글 연결
Wtf
L Herchen
L Herchen 답글 연결
✌😎
Dragon Chap
Dragon Chap 답글 연결
is it just me or are the dancers animated?
Bhanpratap Singh
Bhanpratap Singh 답글 연결
0:24
Dylan O
Dylan O 답글 연결
CG Kanye West is the strongest force on youtube
Gamers Hideouts
Gamers Hideouts 답글 연결
Please God teach these animators how to animate
E
E 답글 연결
I5
4gb gpu vram
8gb ram
Can I run this?
E
E 답글 연결
My computer failed the benchmark test. Avg fps - 23
E
E 답글 연결
It's not like I wanted to sleep tonight
David Lynch
David Lynch 답글 연결
Why does this video look like it was made in gary's mod

Michael Cab_
Michael Cab_ 답글 연결
made with source filmmaker
tokionovaloid
tokionovaloid 답글 연결
2:01 That's creepy af
Mastergrp m
Mastergrp m 답글 연결
grubcio
Blake Davidson
Blake Davidson 답글 연결
Holy shit this song I haven't heard it in years
jeff clay
jeff clay 답글 연결
Beggining was raciest bro watch it
Ana Luiza Nascimento
ONDE ACHA NA VOZ DA MILEY????
_Pro_ Gemer_420_MLG
1:57 when you have old graphic card
Sarma Ćufta
Sarma Ćufta 답글 연결
When this first droped i thought it was trash but now, coming again to this I realize it's actualy genious...He's just out of his time.
Luke Kaleniak
Luke Kaleniak 1 답글 연결
Sick beat but the lyrics WHY
LUISLYCANO
LUISLYCANO 답글 연결
I keep it 300 like the Romans? U mean Spartans?
snoopatomicdog
snoopatomicdog 답글
LUISLYCANO He doesn't. It's done on purpose.