English

Act My Age 가사

Hoodie Allen - Act My Age
아티스트: Hoodie Allen
4,710,223 1,668 51,618 1,436 97.3%

가사

인쇄
[Verse 1] They say the way I act is immature Well don't be mad at me because you're feeling insecure The only golf I ever tried to play was miniature And when you ask me sign your boobs I smiley face my signature But my parents raised me right, they were sticklers And we don't even fight, we're like oil and some vinegar Getting a job is like a pregnant woman giving birth You're trying to push me in the wrong direction and it fucking hurts So most our friends already moved out of they mama's cribs I'm still throwing parties at my house, like Stifler So if you go around and try to tell me how to live I'mma take your girl and Mortal Kombat finish her [Pre-Hook] But when it's done and the party shuts down And the cops try to lay my ass on the ground One day we might tell our kids, but until that day let's live like this [Hook] My friends grew up, they never get drunk They never wanna hang out late They're gonna get jobs, they're gonna pay bills They're gonna get old and gray I'll never do that, I wanna stay young Don't wanna fit in, I wanna have fun So if that's okay, I don't think I'm ever gonna act my age [Verse 2] And when it comes to getting older No matter what I do, I'm never feeling like a grown up People trying to make me change, you'd think there was a quota Like there ain't enough unemployed motherfuckers with diplomas Everybody waiting 'round hoping that they blow up But I'mma make it sooner, Oklahoma I learned to be a player, make money like I'm an owner These other rappers are so over the hill, word to Jonah So if you see me in a restaurant, say hi to me And if I ask you if you like my new shit, lie to me Word to Tim Roth And I don't know if I fit in with your society So chill, take a pill for anxiety and doze off [Pre-Hook 2] But when it's late and you're all alone And you're too damn drunk to be walking home Then maybe you should call it quits But until that day let's live like this [Hook] My friends grew up, they never get drunk They never wanna hang out late They're gonna get jobs, they're gonna pay bills They're gonna get old and gray I'll never do that, I wanna stay young Don't wanna fit in, I wanna have fun So if that's okay, I don't think I'm ever gonna act my age [Bridge] Oh, it's all good, it's alright, it's okay We can live however we want And there ain't nobody that can get in our way Oh, it's all good, it's alright, it's okay We gon' do whatever we want Never gonna listen to a word you say [Hook] My friends grew up, they never get drunk They never wanna hang out late They're gonna get jobs, they're gonna pay bills They're gonna get old and gray I'll never do that, I wanna stay young Don't wanna fit in, I wanna have fun So if that's okay, I don't think I'm ever gonna act my age Act my age Ever gonna act my, act my age

이 음악이 쓰인 영상


texaslonghorns2222
Liked this song before "Homecoming". After seeing Spider Man, I like it even more.
BubbleChumpkins
BubbleChumpkins 답글 연결
I like that lie to me quote, great show lol
Xorba Plays
Xorba Plays 답글 연결
lol clip better than music
Orinoko 13
Orinoko 13 답글 연결
What I only know this song from spider man - home coming
Alex Krebs
Alex Krebs 답글 연결
Who is here because of spiderman homecoming
biatxxh
biatxxh 답글 연결
he sounds like g eazy buuut better :)
CommanderK
CommanderK 답글 연결
The cop at 0:59 is not holding the mans arm
edgarcejalol
edgarcejalol 답글 연결
GOOOD
I AM GROOT
I AM GROOT 1 답글 연결
Spider-Man Homecoming
iiFire _Fox
iiFire _Fox 답글 연결
Spider-Man: Homecoming.
HAXUS
HAXUS 1 답글 연결
Spider-Man homecoming?? anybody?
Fat Kidz
Fat Kidz 답글 연결
Spiderman Homecoming :)
alex 2001
alex 2001 답글 연결
Spidey
Visarut Sae-Pueng
2:28
The Epic's
The Epic's 1 답글 연결
i wish there were people in 2017...
Niski Chłopiec
Niski Chłopiec 답글 연결
I Love this Spiderman Homecoming song
gustavo silva costa
amo essa musica😆😆
pwnedmaster 12
pwnedmaster 12 답글 연결
Web shots all over her oh yeah.
Noah Keagle
Noah Keagle 답글 연결
how many other people are here cuz of spiderman homecoming
bruno marques
bruno marques 답글 연결
Spider-Man: Homecoming 52

Fister YT
Fister YT 답글 연결
Spider-man homecoming ☺
Piratadesopa
Piratadesopa 답글 연결
Spencer from ICarly!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1:25
Cozmic Cozzy
Cozmic Cozzy 답글 연결
Heard this on the homecoming trailer and fell in love
Gemgodonline
Gemgodonline 2 답글 연결
spiderman homecoming!!!
Ivan Jimenez
Ivan Jimenez 2 답글 연결
Spider-Man:Homecoming?
Itz Fonky
Itz Fonky 답글 연결
Spiderman ?
Randy Listiyanto
Randy Listiyanto 3 답글 연결
Anyone comes here because of the Spiderman homecoming?
Jacqueline Church
spiderman homecoming ?
Mine ducky
Mine ducky 답글 연결
Am I the only one who noticed the xylophone
Doop
Doop 답글 연결
Who came here because they heard this in Spiderman

A eE
A eE 답글 연결
here for the boobies... btw, this is the worst song, lyrics of all times.
Nor Arif
Nor Arif 답글 연결
This song make me feel my age,so freakin cool song...i heard it for 50 timess never bored💞💞💞
Kronniikk 450
Kronniikk 450 1 답글 연결
Click bait
Retro Foxlik
Retro Foxlik 답글 연결
0:01 I see the GameCube Wavebird controller
kmanflo
kmanflo 답글 연결
Look at all these people here from "Spiderman-Homecoming"........








same.
De tudo um pouco
De tudo um pouco 2 답글 연결
Spider man Homecoming, Like here ;)
refik yaşaroğlu
one day we may tell our kid but till that day .. Fun
DC THEORIES Trena
DC THEORIES Trena 2 답글 연결
Who else came here from Spider-Man: homecoming
Muracah
Muracah 1 답글 연결
Peep the Xbox remote at 0:01
공유