English

It's Tricky (DJ Fresh Remix)

Run-D.M.C. - It's Tricky (DJ Fresh Remix)
아티스트: Run-D.M.C.
1,027,142 667 8,849 182 98.0%

이 음악이 쓰인 영상

이 아티스트의 다른 음악

  • It's Tricky
    It's Tricky

Jacob Richardson
Jacob Richardson 답글 연결
This is how crack began in 1983 South Central Los Angeles. Snowfall
jdgamer17
jdgamer17 1 답글 연결
Memeos
flarepire
flarepire 답글 연결
I just realized most ppl came here because of the ninja turtles movie but I was here because of montage about Meteos
Steven Kao
Steven Kao 답글 연결
orbit 1690 anyone?
dando pereira
dando pereira 답글 연결
brasil rio de janeiro showww
LegendaryRanger 17
Who is here because you actually like this song, and not TMNT 2?
Jesus Flores
Jesus Flores 1 답글 연결
Snowfall brought me u aaaaaaaaaaaaahhh man i am so fucking hype
Leah Keys
Leah Keys 답글 연결
90smardigrastrack
Leah Keys
Leah Keys 답글 연결
90smardigrastrack
GetGeckod
GetGeckod 답글 연결
SSX anyone?
Zircon The bungee
I came here from Beauty of the bass
Ghoul Fox
Ghoul Fox 답글 연결
im here cuz thebeautyoffthebass
Vortex King
Vortex King 답글 연결
im here for best of meteos
Kallisha B Bangura
it is tricky to not like this song
Dingo
Dingo 답글 연결
Fck off Turtles... i am here because of Meteos!!
Jellybean Gamer
Jellybean Gamer 답글 연결
When I went to see the ninja turtles film it was just me and my friends in the cinema XD
Jean Aspeé
Jean Aspeé 1 답글 연결
Meteos pls
SurferPenguin
SurferPenguin 1 답글 연결
METEOS <3
Jay Pham
Jay Pham 답글 연결
METEOS
Jackson Matheus
Jackson Matheus 답글 연결
Como não lembrar do Baco hahaha

jane woods
jane woods 답글 연결
Did this version for a karaoke night with my friend! Fun as hell, try it
Lachee Plebian
Lachee Plebian 답글 연결
SSX Tricky and came to the wrong remix.... gonna walk my way out.
Alejandra Romero
Alejandra Romero 답글 연결
🐢🐢🐢🐢 vs 🤖🐗🍕
Tenslaster Games
Tenslaster Games 1 답글 연결
SSX Tricky or GTFO
None of that Ninja Turtles shit
Helpless Hearts
Helpless Hearts 1 답글 연결
I'm here from some Frank Iero edit
felipe lopes
felipe lopes 답글 연결
lembrei das branquelas
DogBonzim
DogBonzim 1 답글 연결
lol só vamo
DogBonzim
DogBonzim 1 답글 연결
As tartaruga ninja :v oloko só eu que usei o aplicativo shazam pra achar essa musica? se foi só eu fds :v
Kid Bengala
Kid Bengala 답글
foi só vc mesmo kkkkk
League of Peripécias
EOQ MALUCO
22pinkduck
22pinkduck 답글 연결
god that's terrible

Vitão Lima
Vitão Lima 답글 연결
TRAB
HSN6592
HSN6592 4 답글 연결
Im here from Beauty of the bass.
HSN6592
HSN6592 답글
Mangledhylian bruh ikr ^^
Komedli
Komedli 1 답글
Beauty of the bass is amazing.
Komedli
Komedli 답글
SAME OMG
The Stitch
The Stitch 3 답글 연결
Anybody here from Bigirpall and their flying buses?
AyyyyItzLight
AyyyyItzLight 답글
yep
Loukami
Loukami 1 답글 연결
beautyofthe bass?
Komedli
Komedli 답글
Yep :)
future president
future president 답글 연결
suck
Sonia Moreira
Sonia Moreira 1 답글 연결
essa musica run dmc its dj flesh remix e irada
zainurolhaza mohamed
awesome
Karine Knowles
Karine Knowles 1 답글 연결
Amazing !!
A Flamboyant Fandom Trashcan
I cam here from an audio swap for the dance off from "white chicks"...
Benji Todtenhagen
Benji Todtenhagen 1 답글 연결
fire
공유 Kakao Story Naver Facebook Twitter Google+