English

Back in Black 가사

AC/DC - Back in Black
아티스트: AC/DC

이 아티스트의 다른 음악

  • Dirty Deeds Done Dirt Cheap
    Dirty Deeds Done Dirt Cheap
  • Highway to Hell
    Highway to Hell
  • Shoot to Thrill
    Shoot to Thrill
  • Thunderstruck
    Thunderstruck
272,745,312 46,064 1,250,873 49,877 96.2%

가사

인쇄
Back in black I hit the sack I been too long I'm glad to be back Yes I am Let loose from the noose That's kept me hanging about I keep looking at the sky cause it's gettin' me high Forget the hearse cause I'll never die I got nine lives cat's eyes Using every one of them and runnin' wild Cause I'm back Yes I'm back well I'm back Yes I'm back Well I'm back back Well I'm back in black Yes I'm back in black Back in the back of a Cadillac Number one with a bullet I'm a power pack Yes I am In a bang with the gang They gotta catch me if they want me to hang Cause I'm back on the track and I'm beatin' the flack Nobody's gonna get me on another rap So look at me now I'm just makin' my play Don't try to push your luck just get out of my way Cause I'm back Yes I'm back Well I'm back Yes I'm back Well I'm back back Well I'm back in black Yes I'm back in black Well I'm back yes I'm back Well I'm back yes I'm back Well I'm back back Well I'm back in black Yes I'm back in black Ho yeah Oh yeah Yes I am Oh yeah, yeah oh yeah Back in now Well I'm back, I'm back Back, (I'm back) Back, (I'm back) Back, (I'm back) Back, (I'm back) Back Back in black Yes I'm back in black Outta sight

이 음악이 쓰인 영상


Guilherme Mateus
Guilherme Mateus 답글 연결
Brasil. 18/08/2017
Becky Garcia
Becky Garcia 답글 연결
OMG. Loved them in concert ,,,!!!!!
Messi
Messi 1 답글 연결
ESTO SI ES MÚSICA PAPUS \m/
Bárbara Barbieri
Bárbara Barbieri 2 답글 연결
I love this song! Best song ever
Edgar Osvaldo Gaspar Bautista
peor cancion del mundo
Reese Issel
Reese Issel 답글 연결
A Point Of View On Being A Black Knight
ale63 Zam
ale63 Zam 1 답글 연결
la canción vacan q e escuchado en mi vida :-):-):-):-):-)
Lina Avedisians
Lina Avedisians 답글 연결
Why are there dislikes????
Isaiah Sauceda
Isaiah Sauceda 답글 연결
who ever voted thumbs down on this video FUCK U
Wojtek K
Wojtek K 답글 연결
R.I.P. Bon Scott! Brian Johnson - Iron Man!
Kaelin Flynn
Kaelin Flynn 답글 연결
yes i love AC/DC but now whenever i hear this song i think of supernatural ahah
Flame Throwerxp
Flame Throwerxp 1 답글 연결
oh yeah this video is epic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
l EAG l - SLowY -
🤘
DBKetch
DBKetch 답글 연결
Ive been gone from here way to long. Now its time to let my friends know Im BACK!
Sissy Kraatz
Sissy Kraatz 답글 연결
I always loved the alter boy look...tooo bad It falls against real alter boys...LOve ACDC...
Bryce Smith
Bryce Smith 답글 연결
they defenitly are up there
Nika Tomšić
Nika Tomšić 답글 연결
when im listening to ac dc my neibhours hear this the thing is that they are 20 km away from me
Jesse Yari
Jesse Yari 답글 연결
What the heck Who are you Ugly horse
Kike
Kike 답글 연결
My fuckin life.
Reggie Fils-Aime
Reggie Fils-Aime 1 답글 연결
Pure talent

jose emanoel farias
supernatural Brasil
Luandson Costa
Luandson Costa 답글 연결
foda vei
fnaf 666
fnaf 666 답글 연결
yo didn't the drummer look like pwedepie
robô gamer
robô gamer 1 답글 연결
2017
Antidoonut
Antidoonut 답글 연결
OHHHHH MYYY
Stupid Gamer
Stupid Gamer 1 답글 연결
Im 12 years old and LOVE AC/DC way to much! But today i learned 1 thing u cant Love AC/DC to Much cause they are fu**ing AMAZING!!!
Rony Boogey
Rony Boogey 2 답글 연결
true music, pure talent.. not like despaSHITo
Optic430Original
Optic430Original 답글 연결
I wonder who's going to make the acdc band alive again after them
Ethan Ford
Ethan Ford 1 답글 연결
THIS SONG IS AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):)
Tina Marie Domenice
How in the f**k of Rock n Roll can 49k dislike this video?

Edwin Sandoval :v
2017 :v
Gleison gleison
Gleison gleison 답글 연결
AC DC. 🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷
Squidward Squarepants
Lil pump the goat, this shit trash
Martin Allan
Martin Allan 답글 연결
49k must have hit dislike by accident
Middlesbrough Fc
Middlesbrough Fc 답글 연결
It amazes me how this song has only got 200 + million views whereas despactio has got 2 + billion views. What has the world come too
Naor The Yalad
Naor The Yalad 답글 연결
ACDC THE BEST
zNaruto Craft
zNaruto Craft 답글 연결
Supernatural !!!
Noah Tuohey
Noah Tuohey 답글 연결
Everytime I listen to this song I picture myself just walking down the street with sunglasses and girls looking at me and giggling. Would be a perfect movie opening
-VAC_Neapoli-
-VAC_Neapoli- 1 답글 연결
very nice song cause its trendy
Justin Bufford
Justin Bufford 답글 연결
when you back at school with your peeps...
공유