English

Straight Outta Compton 가사

N.W.A - Straight Outta Compton
아티스트: N.W.A

이 아티스트의 다른 음악

  • Boyz-n-the-Hood
    Boyz-n-the-Hood
  • Dope Man
    Dope Man
  • Fuck tha Police
    Fuck tha Police
63,317,664 35,740 425,357 11,227 97.4%

가사

인쇄
You are now about to witness the strength of street knowledge (Verse 1: Ice Cube) Straight outta Compton, crazy motherfucker named Ice Cube From the gang called Niggaz With Attitudes When I'm called off, I got a sawed off Squeeze the trigger, and bodies are hauled off You too, boy, if ya fuck with me The police are gonna hafta come and get me Off yo' ass, that's how I'm goin' out For the punk motherfuckers that's showin' out Niggaz start to mumble, they wanna rumble Mix 'em and cook 'em in a pot like gumbo Goin' off on a motherfucker like that With a gat that's pointed at yo' ass So give it up smooth Ain't no tellin' when I'm down for a jack move Here's a murder rap to keep yo' dancin with a crime record like Charles Manson AK-47 is the tool Don't make me act the motherfuckin' fool Me you can go toe to toe, no maybe I'm knockin niggaz out tha box, daily Yo weekly, monthly and yearly Until them dumb motherfuckers see clearly That I'm down with the capital C-P-T Boy you can't fuck with me So when I'm in your neighborhood, you better duck Cuz Ice Cube is crazy as fuck As I leave, believe I'm stompin But when I come back, boy, I'm comin' straight outta Compton Chorus: [City of Compton, City of Compton] [Eazy E] Yo Ren [MC Ren] Whassup? [Eazy E] Tell em where you from! (Verse 2: MC Ren) Straight outta Compton, another crazy ass nigga More punks I smoke, yo, my rep gets bigger I'm a bad motherfucker and you know this But the pussy ass niggaz don't show this But I don't give a fuck, I'ma make my snaps If not from the records, from jackin' the crops Just like burglary, the definition is jackin' And when illegally armed it's called packin' Shoot a motherfucker in a minute I find a good piece o' pussy, I go up in it So if you're at a show in the front row I'm a call you a bitch or dirty-ass ho You'll probably get mad like a bitch is supposed to But that shows me, slut, you're composed to A crazy muthafucker from tha street Attitude legit 'cause I'm tearin' up shit MC Ren controls the automatic For any dumb muthafucker that starts static Not the right hand 'cause I'm the hand itself Every time I pull a AK off the shelf The security is maximum and that's a law R-E-N spells Ren but I'm raw See, cuz I'm the motherfuckin' villain The definition is clear, you're the witness of a killin' That's takin' place without a clue And once you're on the scope, your ass is through Look, you might take it as a trip But a nigga like Ren is on a gangsta tip Straight outta Compton... Chorus: [City of Compton, City of Compton] [Dr. Dre] Eazy is his name and the boy is comin... (Verse 3: Eazy-E) Straight outta Compton Is a brotha that'll smother yo' mother And make ya sister think I love her Dangerous motherfucker raised in Hell And if I ever get caught I make bail See, I don't give a fuck, that's the problem I see a motherfuckin' cop, I don't dodge him But I'm smart, lay low, creep a while And when I see a punk pass, I smile To me it's kinda funny, the attitude showin' a nigga drivin' But don't know where the fuck he's going, just rollin' Lookin' for the one they call Eazy But here's a flash, they never seize me Ruthless! Never seen like a shadow in the dark Except when I unload, see I'll get over the hesitation And hear the scream of the one who got the last penetration Give a little gust of wind and I'm jettin' But leave a memory no one'll be forgettin' So what about the bitch who got shot? Fuck her! You think I give a damn about a bitch? I ain't a sucker! This is the autobiography of the E, and if you ever fuck with me You'll get taken by a stupid dope brotha who will smother Word to the motherfucker, straight outta Compton Chorus: [City of Compton, City of Compton] [Damn that shit was dope!]

이 음악이 쓰인 영상


AGP The Joker
AGP The Joker 답글 연결
2:54 beginning of the best part
Spicy Gaming
Spicy Gaming 답글 연결
imagine trying to censor this
hip-hop BR
hip-hop BR 답글 연결
Nao se faz música como a velha escola fazia tanto no pop , rock e hiphop. Hoje em dia são só músicas massantes e com pouca criatividade.
Norman Mitchell
Norman Mitchell 답글 연결
EAZY WAS RAW IN THIS a brother that will smother your mother and make the bitch think I love her
Necrofago Errante
Fuck the police fuck the sistem for life
TinnyHorizon465 IT
i just wanna thank NWA. probably without them all the gangsta rap wouldn't exist. Eazy you miss us... Bring Back The Old School
ayman hussain
ayman hussain 답글 연결
When rap was real
Aj Plays
Aj Plays 답글 연결
Straight outta Asia crazy motherfucker named Kim jong un
Stoneman180190
Stoneman180190 답글 연결
None of today's rappers holds a candle to NWA, except Kendrick and Joey Bada$$
minty minty
minty minty 답글 연결
I got straight outta bed this morning
minty minty
minty minty 답글 연결
I think i have let you down because i am brown like can black/white mixed race people comment here
Robin Sawchuk
Robin Sawchuk 1 답글 연결
what g  what  fool    whatup  pump....
Prod. By CelXo
Prod. By CelXo 답글 연결
Straight Outta Chicago
Eazy E
Eazy E 답글 연결
DAMN THAT SHIT WAS DOPE
Daniel PlayZ
Daniel PlayZ 답글 연결
Back when rap wasn't Shit
Daniel PlayZ
Daniel PlayZ 답글 연결
Ahh The 80s and 90s Now we have shitheads like Lil pump 21 savage Kodak Black Fucking Delshiner
Livea Joyce
Livea Joyce 답글 연결
Brasil ?
In The Hood Kevin
there the best shit I ever heard in my life 🗡🗡🗡🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔪🔪🔪🔪
Young Player
Young Player 답글 연결
EASY E VOICE IS MERSMERIZING. . WAT A VOICE TONE NIGGA. .I CN LISTEN TO HIM AA DAY. . .LOVE U . ..WAT A LEGEND

Lennon Fyfe
Lennon Fyfe 답글 연결
1:22
Lennon Fyfe
Lennon Fyfe 1 답글 연결
Fire
ななせ ななせ
Fuck the police
conor mallon
conor mallon 답글 연결
Straight outta Roscommon 👊
AutisticKid Sax
AutisticKid Sax 답글 연결
I love this better than my cock
Daniel Zepeda
Daniel Zepeda 답글 연결
At minute 20 see in the back is a big TF that means this hood been active
Jose Casas
Jose Casas 답글 연결
WEST COAST LYRICAL LEGEND'S EAZY-E, ICE CUBE, DR, DRE, M.C REN AND YELLA BOY, WERE EXTREMELY TALENTED AND WITH AN EXTRAORDINARY ABILITY TO CONTINUE TO CAPTIVATE US WITH THEIR SPLENDID PROLIFIC LYRICAL RAP POETRY AND HIP HOP MUSIC PERFORMANCE ❗🔀🆒💯👍
🌈🌈🌈🌠💘🌠🌈🌈🌈
🌠🌠🌠🌠👑🎤🌠🌠🌠🌠
🌈🌈🌈🌠💘🌠🌈🌈🌈
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
👄💬👉TRUTH BE TOLD-
THIS IS AS GOOD AS CLASSIC MUSIC GET'S!🎵
REMINISCING WHEN HIP HOP 🎤👑 RAP MUSIC HAD A REALISTIC POETIC MEANING!🎶👑🎤
THIS WAS THE ERA WHEN HIP HOP MUSIC WAS MADE SO 🌹 BEAUTIFULLY 🌹💘🌌🎷🎹🎸🎻🎼🎶🎺📻🃏
🌈🌈🌈🌠👑🌠🌈🌈🌈
👄💬👉 FAITHFUL FAN'S WORLD WIDE ☁🌏✈ DON'T LET THIS HIP HOP 🎤👑 RAP MUSICAL ERA 🎵 COME TO AN END AND KEEP THIS FASCINATING MUSICAL MASTERPIECE ALIVE ❗
adopolus
adopolus 답글 연결
N.W.A- Straight Outta Compton gets 63 Million views while DRAM ft. Lil Yachty- Broccoli gets 200+ views
adopolus
adopolus 답글
shylise simpson cunt
shylise simpson
shylise simpson 답글
MBD Pays Homage to EAZY E ....You know you have to check out the Queen of Compton Mrs. Black Dyamond (MBD) next Female to rep the West ya Dig #MBDRaps #MrsBlackDyamond https://www.youtube.com/watch?v=Clhn2lhDdPE #ComptonChallenge
IG: MrsBlackDyamond_Rapper
giuajo
giuajo 답글 연결
👏👏👏👏✌✌
RandomWake
RandomWake 답글 연결
When the speed limit is 50mph but you go 51mph

Jessica Love
Jessica Love 답글 연결
11,000 cops watched this video.
Adan Cortes
Adan Cortes 답글 연결
Does anyone think old rap sounded more realistic than now???
Baris Bilir
Baris Bilir 답글 연결
Oooooomg reminds me to big smoke
juan jerrico
juan jerrico 1 답글 연결
4:00 you don't wanna mess with them
Ricky Ramirez
Ricky Ramirez 답글 연결
who's watching this is 2017
The Legend 27
The Legend 27 1 답글 연결
2:54
Zachdoes Games
Zachdoes Games 답글 연결
Mc ren is best
Zachdoes Games
Zachdoes Games 답글 연결
That was hard
luca perini
luca perini 답글 연결
Vcj
Graeme Ferguson
Graeme Ferguson 답글 연결
We need angry cube back
공유