English

Let's Go 가사

Trick Daddy - Let's Go
아티스트: Trick Daddy
7,110,470 997 37,070 1,384 96.4%

가사

인쇄
[Lil Jon:] Yeah (Yeaaaahhhh!) Theres a lotta fuck niggas in the club tonight, (fuck em, fuck em, fuck em) but its gonna be aight, (yeah, yeah, yeah, yeah) cuz me and my clique we dont give a fuck nigga. Trick Daddy, Jim Johnson, Big D, Lil Jon [Hook:] Lets Gooooo! (Lets Gooooo!) If you want it you can get it let me know (let me know), I'm bout to fuck a nigga up, Lets Gooooo! (Lets Gooooo!) If you want it you can get it let me know (let me know), I'm bout to fuck a nigga up, Lets Gooooo! (Lets Gooooo!) [Trick Daddy:] If you want some, come get some, cuz where I'm from we tote big guns, And everybody know somebody that know somebody that know somethin bout it, And I want answers now who, what, where, when and why, see, a lotta dudes like to act a fool and all get all loud but that aint my style, and he who he gonna get and what he gonna do, run up on me if he want to, Out there impressin his homies, but he stood up in front of his mama, I mop up the flo wit em, And I kick in the door and let the .44 get em, I got fools that'll go get em, That's for him, his crew and the dudes that run wit em. [Hook] [Twista:] gotta spit for the murderas and the killas and the thugstas, that be fuckin up the ballas and the dealas and the hustlas, got me comin at you bokas in the V.I. while they bumpin lil jon I'm a brush ya, Its the psycho nigga twista from Chicago rollin with the Miami nigga that'll crush ya, We already been lookin for drama if a nigga try to get it to then we still gotta get em, Feelin fury from my tough shit that cant never be true And the penicillin I'm telling you Trick of in and still em Got me swingin crysie and hennessy bottles, in the club with my thug homies goin for the skrilla, Don't get it twisted with that overnight celebrity you better be scared of me in my city I'm a killa. [Hook] [Trick Daddy:] I ain't that rappin type arright, and I that actin type arright, this sulphane in my script, I'm a play on you and you just a square, see, once that hennessy into me the whole industry is my enemy, If you aint no ten to me or friend to me, bitch don't pretend to be, I'm strictly for the thugs, I'm part of the streets and straight out the hood, That moments ghetto (ghetto), Got me deep in gats for you wheezly cats, I'm straight out the county of Dade, played on fire nigga M-I-A, never gone south of the border, americas most wanted you gonna get slaughtered. [Hook 2x] [Trick Daddy:] The AK go chop, chop, chop, chop The SK go fire, fire, fire, fire The AK go chop, chop, chop, chop The SK go fire, fire, fire, fire

이 음악이 쓰인 영상


samuel fernand
samuel fernand 답글 연결
lol lil John is actually lil
Jose Amezcua
Jose Amezcua 답글 연결
This song still dope af
XXX DDD XXX
XXX DDD XXX 답글 연결
I went into the club and followed Lil John's advice and looked at all the niggas int eh club and said "FUCK THOSE NIGGAS. FUCK EM!"
B. Moriarty
B. Moriarty 답글 연결
Damn, highshcool jam right here. If this song came on and you weren't bout it, you better get the fuck out the way.
jasmine Mosby
jasmine Mosby 답글 연결
actually it was that car commercial where they song Crazy Train by Ozzy. Now I just want to know who was the genius who put his genius in a beat.😏
Jaroslaw Glowacz
Jaroslaw Glowacz 1 답글 연결
Un-moral/immoral lyrics in song!!! !!! !!! Although good musically. : (
Jaroslaw Glowacz
Jaroslaw Glowacz 1 답글
I reported this to YouTube!= "Promotes murder! Despite that children in this musicvideo dancing! ".
Quavon Smith
Quavon Smith 답글 연결
bad neighbors bought me here or it was Shelby
An2net Marie
An2net Marie 답글 연결
Good stuff!
Rick Rodriguez
Rick Rodriguez 답글 연결
7-12-2017 at 8:36 A.M.

Let's goooo!
Yahya Iaa
Yahya Iaa 답글 연결
twista is the rap god
rapfiend91
rapfiend91 답글 연결
Everyone was bumpin this tune in the day!
Jh0ow Gamer
Jh0ow Gamer 답글 연결
BR CRL RXX
Legitt World
Legitt World 답글 연결
2017 first to say (fuck nigga) award goes to lil john 🏆 $os1
joshua francis
joshua francis 답글 연결
what a rip off. got the music from ozzy osbourne's crazy train.
King Joseph
King Joseph 답글 연결
stomp the yard
egil kake
egil kake 답글 연결
Twista rips the shitt out of this
Breenud39 TV
Breenud39 TV 1 답글 연결
Who found this song from the Lazy Town remix?
Rayneisha Boo
Rayneisha Boo 답글 연결
2017👅👅👅
Cherilyn Honess
Cherilyn Honess 답글 연결
wow, lmao! this is still the shit!! TAP! love it! Where's the fight?!
exewashere
exewashere 답글 연결
ayyyy

Adam Baum
Adam Baum 답글 연결
Proof Lil Jon respects all genres. Dude understood that Ozzy is a legend.
Clutch NZ
Clutch NZ 답글 연결
yo I just hot wired my own car.
Let's gooooooooo
Humppy TheClown
Humppy TheClown 답글 연결
if Twista aint MVP I dont know what's real anymore...
billnye69
billnye69 1 답글 연결
1:12 Ignore this time stamp, its for me when ever I come here.
Gabriel Cuellar
Gabriel Cuellar 답글 연결
vkhh
Cole Derochie
Cole Derochie 답글 연결
As a gay man, this song makes me extremely erect.
Citizen Man
Citizen Man 답글 연결
bangin!!1
Metal das Zueiragens
Vizinhos
abd abutair
abd abutair 1 답글 연결
2017?
Humberto Rodriguez
aight!!!

Hora de rir
Hora de rir 답글 연결
esse cd do lil jon foi o melhor ja feito
MICHAEL LYONS
MICHAEL LYONS 답글 연결
In Indiana, when the colts play here this song plays and it gets lit in the crowd
Johny M.U
Johny M.U 답글 연결
2017 listen )))
1 view
1 view 답글 연결
good pooping song
Nicolas Xavier
Nicolas Xavier 답글 연결
I remember playing HS football and we would bump this shit and other Lil Jon in the locker room before games
Perisher101
Perisher101 답글 연결
Fuck i swear u can find DJ khaled in every music clip 3:20
Ay Art
Ay Art 답글 연결
2017 here we are again
Richard Chavez Chi.
Richard Chavez Chi. 1 답글 연결
i was forsure wet when this video came out
Mimi Blessed
Mimi Blessed 답글 연결
still hot hmmm do you feel it too in 2017
Skyler Peters
Skyler Peters 답글 연결
ALL ABOARD!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
공유