한국어

Bling Bling Lyrics

Junglepussy - Bling Bling
Artist: Junglepussy
410,374 232 4,649 101 97.9%

Lyrics

Print
[Chorus] x2 Bling bling bitch do my own thing bitch Fuck a wedding ring that ding a ling was just a fling bitch [Verse 1] Wake up lil bitches lemme show you how to live Hair done nails done, keep everything did Like Rihanna forehead bitch you gotta think big Don't let me catch you knocked up having that niggas kids You are the not the wifey for swallowing nigga's kids These niggas be doing bids These niggas be in my fridge These niggas be smoking mids and thinking that they the shit Walk up in ya crib asking if they could live Not about that These bitches is gullible like a mouse trap This cheese isn't real fucking cumbucket! Hyped off 4 piece nuggets He will never cuff you cause your pussy is budget [Chorus] [Verse 2] It's a full time job fuckin loving yourself Niggas try to rob a bitch for her self worth and her mental health Know a few bum ass niggas who fuck bitches cuff bitches just to sleep in the bed Tell a bitch he love her just so he could get fed Damn ma over here all that leeching is dead Preaching to you lil bitches did you hear what i said? If i catch you niggas creeping imma beat up your friend Looking out for my mama and my day one bitches Independent women we acculumating riches Blowing haters kisses Forever fly misses We whipping in the kitchen so respect my business [Chorus] [Bridge] Lemme tell you how niggas really be Here's me here's JP reporting live from the streets And you best believe that i got the key And i got the trees and i got the tweets ain't no stopping these prophecies Am i a thot for lovin ciroc? Gucci or not i'm a cheat cuz i got All my hot girls with me and we Dance around and bounce those titties Dance around and bounce those titties Dance around and bounce those titties Dance around and bounce those titties Dance around and bounce those titties [Chorus] [Verse 3] Eenie minnie moe how many niggas is ready to go? Down on a bitch for the Galaxy 4 99 reasons why niggas ain't shit 103 ways to suck on a clit 5 ugly niggas drive they mama's whip 13 bitches spit game in the Uber Took my weave out cuz my real hair is cuter Ain't texting him back cuz the nigga a loser His pops uncle and cousins is smoother Got a big mouth but your mindset is little Got a big dick but the income is minimal Shit is not funny the mission is critical Setting yourself up for disses and ridicule Talk to these hoes and I got them to switch on you Talked to ya mom and now she gonna shit on you

This music is played in:


anne camp
anne camp 1 Reply Link
This is why I love female rappers
Danielle Gordon
Danielle Gordon Reply Link
Insecure HBO brought me here 💪🏾👸🏾
Emerson Herndon
Emerson Herndon Reply Link
Insecure brought me here too lol
ViciousBane 56
ViciousBane 56 Reply Link
The little hours brought me here
T Dukes
T Dukes Reply Link
woo this just brings the ratchet out of me! I'm dancing with my hands on my knees right now with my lips poked out. HAHA!
Dee Alex
Dee Alex Reply Link
Insecure "HBO" adding to my play list. 😏 bling bling bitch
Dzana Garaplija
Dzana Garaplija Reply Link
Who produced this? Jpussy is fucking fyyyaaa but damn the instrumental too.. might be cuz im supa high but this song blew me away
Cody Lothery
Cody Lothery Reply Link
Am I a thot for lovin ciroc?
Emily Aycock
Emily Aycock Reply Link
The little hours trailer?
Scarlet Frost
Scarlet Frost 1 Reply Link
Who came here from little hours movie trailer😁😃
Unknown Unknown
Unknown Unknown Reply Link
LIKE RIHANNAS FOREHEAD U GOTTA THINK BIG😂😂😂😂ultimate shade
Aes Sedai
Aes Sedai Reply Link
black music went tooooo wrong
anne camp
anne camp Reply
Aes Sedai wrong
Pearl Diamond
Pearl Diamond Reply Link
Hell yea. Fuck these niggas🤣🤣🤣
Sister Mary Jane
Sister Mary Jane Reply Link
hiding your naked body behind the chair like if anyone wants to see that shit pft
Heylin Melendez
Heylin Melendez Reply Link
The little hours brought me here
Johnny Grande
Johnny Grande 2 Reply Link
"like Rihanna forehead bitch you gotta think big" D.E.A.D.
Marta C
Marta C Reply Link
Good music I love ❤️
unphuckwithable
unphuckwithable Reply Link
'the little hours' trailer brought me here 😂
Johnny Grande
Johnny Grande Reply Link
PREACH SISSS
Zacari Ugo
Zacari Ugo Reply Link
Aubrey plazas new movie trailer brought me here

Valentina Rosas
Valentina Rosas 2 Reply Link
I'm here because of Littlr Hours, omg
Alan Bosco
Alan Bosco 2 Reply Link
The Little Hours trailer brought me here
Shut up Bobby Lee
Shut up Bobby Lee 1 Reply Link
holy fuck this is reeeeeeal!
Samira AE
Samira AE Reply Link
feels like im the only that is going to say that the new movie The Little Hours movie brought me here
Kathleen Gonzales
Kathleen Gonzales Reply Link
The trailer for "The Little Hours" brought me here. This is freaking awesome.
monal kulkarni
monal kulkarni Reply Link
The Little Hours!!! XD
yajaira Lopez
yajaira Lopez Reply Link
The little hours trailer brought me here
TheSusietv
TheSusietv Reply Link
the little hours brought me here lol my new fav song
DamienHurts
DamienHurts Reply Link
just heard this on the Little Hours Trailer (film with Aubrey Plaza) . loving this! she killed it! And loving this pic of her, she looks so badass.
Satan
Satan Reply Link
Fuck this song is great

Tania Sierra
Tania Sierra Reply Link
The Little Hours trailer brought me here!
tom
tom Reply Link
The Little Hours brought me here
azooz abood
azooz abood Reply Link
little hours brought me here
Aolizzle •
Aolizzle • Reply Link
Little hours brought me here 😂😂
Tae Son
Tae Son Reply Link
"Where am I?"
Aleksandrs P
Aleksandrs P Reply Link
little hours brought me here
kohatencl
kohatencl 2 Reply Link
The little hours trailer brought me here
Tommy Rodriguez
Tommy Rodriguez Reply Link
found this all on my own
DArtagnan010
DArtagnan010 1 Reply Link
When the direct deposit comes in.
Sweeting
Sweeting Reply Link
*takes notes*
Share